Plan działań na rzecz poprawy dostępności na rok 2023
- Drukuj"/> artykuł: Plan działań na rzecz poprawy dostępności na rok 2023"/>
- Zapisz jako pdf"/> artykuł: Plan działań na rzecz poprawy dostępności na rok 2023"/>
Plan działań na rzecz poprawy dostępności na rok 2023
Obszar architektoniczny:
-
Doposażenie stanowisk pracy dla uczniów - zakup sprzętu dostosowanego do warunków antropometrycznych ucznia.
-
Doposażenie biblioteki w stanowiska pracy nauczyciela biblioteki szkolnej oraz stanowiska pracy uczniów.
-
Doposażenie gabinetu profilaktyki zdrowotnej - zakup sprzętu z regulowaną wysokością: kozetka, krzesło, stół z regulowanym kątem nachylenia blatu.
Obszar cyfrowy:
-
Dostosowanie strony internetowej i BIP do wymagań w zakresie dostępności cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej.
-
Przeprowadzenie audytu cyfrowego.
-
Aktualizowanie na bieżąco deklaracji dostępności.
Obszar informacyjno-komunikacyjny:
-
Doposażenie biblioteki w lektury szkolne oraz inne wybrane książki w formacie audiobooków oraz e-booków.
-
Szkolenie kadry pedagogicznej i niepedagogicznej na temat „Metody i formy likwidacji barier komunikacyjnych i informacyjnych”.
-
Szkolenie kadry pedagogicznej na temat „Tworzenie tekstów łatwych do czytania i zrozumienia (Easy to Read and Understand, ETR)”.
-
Wprowadzenie/wdrożenie procedury udostępniania informacji i niezbędnych materiałów w druku powiększonym, alfabecie Braille’a lub w wersji elektronicznej.
-
Wprowadzenie procedury gwarantującej przygotowanie i udostępnienie najważniejszych dokumentów (statut, procedury, zarządzenia) w języku prostym.
-
Przygotowywanie w porozumieniu z organem prowadzącym specyfikacji dokonywanych na potrzeby szkoły zamówień, z uwzględnieniem standardów dostępności cyfrowej i informacyjnej.
Załączniki
Brak załącznikówMetryczka
Wytworzono: | 2023-01-15 13:41 | przez: Administrator BIP |
---|---|---|
Opublikowano: | 2023-01-15 13:41 | przez: Administrator BIP |
Podmiot udostępniający: | Zespół Wychowania i Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w Chełmie | |
Odwiedziny: | 322 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.